Khamis, Oktober 21, 2010

MUSANG MENIRU KOKOK AYAM

Dewan pemuda PAS pusat akan berhimpun secara aman bagi membantah tindakan isteri perdana menteri, Datin Seri Rosmah Mansor yang didakwa menghina syariat Islam dan Rasulullah SAW pada penganjuran Festival Busana Muslim di Kuala Lumpur, baru-baru ini, lapor Harakahdaily.-MK

Inilah yang dikatakan 'berpakaian tetapi bertelanjang' Semua peserta [dalam gambar] memperagakan bulu ketiak. Soalnya kenapa dinamakan Islamic Fashion Festival.Kenapa tidak dinamakan 'Puteri Umno Fashion Festival' atau 'Rosmah Fashion Festival' kerana difahamkan bahawa beliau merupakan penaung kepada pesta itu.

Sungguh memalukan terutamanya nenek2,makcik2, akak2 dan anak dara2 yang bertudung,berbaju kurung dan bersopan santun yang selama ini menyokong kuat parti melayu terbesar di dunia ini. Meletak nama Islam kepada budaya jahiliyyah tidak akan menghalalkan budaya tersebut walaupun dianjurkan oleh Pak Syeikh Arab yang berjubah serban.

Inikan pula penaung dan penganjur nya rata2 tak menutup aurat.Apalah yang diharapkan kepada musang yang meniru kokok ayam-Sekan.

2 ulasan:

  1. salam aki,

    koi kehabisan kata2 untuk menasihat atau memaki hamun puak2 yg ngaku islam tapi......

    BalasPadam
  2. Salam kembali,
    Koi pun begitu, dah puas berkias....

    BalasPadam

السلام عليكم
Komen ler weh... betulkan mana yang salah, tambah mana yang kurang, potong mana yang lebih demi untuk kebaikan.
انالله وانااليه راجعون