Jumaat, Julai 02, 2010

KEMBALI BERTEMU

Pengerusi Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (ANAK) mencabar Timbalan Menteri di Jabatan Perdana menteri Datuk Ahmad Maslan berdebat berhubung dakwaan kemerosotan rizab Lembaga Tanah Persekutuan (FELDA).

"Sekiranya beliau (Ahmad) menganggap fakta beliau betul, dan kita memfitnah, kita boleh debat di mana-mana," katanya dalam sidang media di ibu pejabat PAS di Kuala Lumpur pagi ini.

Ditemui Malaysiakini selepas sesi itu, Mazlan (kiri sekali) berkata cabaran beliau untuk berdebat diputuskan selepas Ahmad berhasrat untuk menyaman akhbar Suara Keadilan - yang melaporkan 'Felda Bankrap'.

Mazlan berkata tindakan undang-undang tersebut dilihat sebagai satu "cubaan untuk melindungi sesuatu".

"Kita akan dedahkan fakta sebenar yang berlaku di FELDA (dalam debat itu)," katanya.- Malaysia Kini.

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Alhamdulillah bertemu kembali. 2,3 hari Aki tak menjengok blog kerana virus telah menyerang komputer Aki. Aki terpaksa meg'format' semula dan alhamdulillah kita bertemu semula. Saat 2 menghilang itu Aki sempat 'mengeteh' dengan Mazlan Aliman [Pengerusi NGO ANAK] dan sempat bertanya tentang kontervesi 'FELDA BANKRAP'. Saudara Mazlan berkata beliau ada maklumat dan dokumen untuk menyokong bahawa penyalahgunaan wang FELDA memang berlaku.

Beliau berkali2 berkata bahawa jika Dato
k Ahmad Maslan 'gentalman' sila sahut cabaran debat oleh beliau. Beliau akan dedahkan segala penyelewengan Felda.
*****************************************************************
Malam ni bola Brazil vs Belanda, tuan2 dah tahu Aki sokong pasukan mana.... yang belum tahu siapa yang menang,,, selamat menonton,,,,,,,,, - Sekian.

1 ulasan:

  1. salam aki,mudah2an permintaan berdebat ada yang berani menyambutnya dapat masyarakat menilai sendiri benar ke tidaknya

    BalasPadam

السلام عليكم
Komen ler weh... betulkan mana yang salah, tambah mana yang kurang, potong mana yang lebih demi untuk kebaikan.
انالله وانااليه راجعون