Khamis, Februari 09, 2012

ANTARA BERUK DAN MUSANG

Mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad mendakwa bahawa Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mahu menukar undang-undang di Malaysia dengan undang-undang Barat kononnya untuk memperjuangkan kebebasan semulajadi manusia.- MK

Komen FB

Icin Amir · Pengulas Tertinggi · Officer di Recron (Malaysia) Sdn Bhd
YAB Tun. Pencenlah. Hiduplah dengan aman dan elakkan menfitnah dan menipu. Zaman kamu sudah berakhir. Lagi banyak kamu berbicara lagi banyaklah keperibadian buruk kamu terserlah. Ibarat " Meludah ke langit, jatuh kemuka sendiri ". Tidak usah cuba seperti tikus membaiki labu.

Patutkah orang yang mengurangkan kuasa raja di zaman pemerintahannya [seolah2 dialah jadi raja] menuduh orang yang disumbatkan kedalam penjara [di zamannya] dengan zalim mahu menukar undang2 negara sedangkan dia belum dapat kuasa?

Macam beruk menuduh kura2 akan menghabiskan pisang yang masak di atas pokok sedangkan beruk itu sedang memakan pisang tersebut dan kura2 menjilat mulut.

Atau seperti musang yang tak dapat menjadi MB [kerana projek 9 Mac 2008 gagal] lalu heboh menyatakan PAS itu masam semasam masam nya -

Beruk dan Musang elok tubuh parti baru. -Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

السلام عليكم
Komen ler weh... betulkan mana yang salah, tambah mana yang kurang, potong mana yang lebih demi untuk kebaikan.
انالله وانااليه راجعون