Selasa, Jun 01, 2010

YAHUDI BUKAN BANGSA YANG BOLEH DIBUAT BAIK


Malaysia mengutuk sekeras-kerasnya tindakan rejim Israel yang menyerang kapal konvoi bantuan kemanusiaan ke Gaza, dan menggesa Majlis Keselamatan Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (PBB) memberi teguran keras terhadap rejim itu.Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak (pertama dari kanan) berkata Malaysia akan mengusulkan perkara tersebut kepada peringkat tertinggi Majlis Keselamatan PBB supaya perkara ini dibincangkan dalam masa terdekat. "Saya atas nama kerajaan dan rakyat Malaysia mengutuk sekeras-kerasnya tindakan zalim dan tidak berperikemanusiaan yang dilakukan oleh rejim Tel Aviv terhadap konvoi yang membawa bantuan kemanusiaan untuk rakyat Palestin di Gaza," katanya kepada wartawan selepas melancarkan Pertubuhan Bekas Ahli 4B Malaysia (Alumni4B) di Kuala Lumpur, semalam.- Malaysia Kini.

Terimakasih PM yang sama2 prihatin. Lain kali berhati2lah dengan Israel [Yahudi laknatullah] itu. Apa sahaja perkara yang melibatkan yahudi walaupun sebesar 'kuman' jangan dibenarkan di Malaysia ini- Sekian.
G1- Imej bendera Malaysia di atas kapal Mavi Marmara yang diserang komando Israel -You Tube.
G2- Imej UMNO yang buruk kerana 1Malaysia ciplak & Negara judi - Zakri Ali.

1 ulasan:

  1. salam aki, yang pasti selagi negara2 islam tidak bersatu,selagi itulah israel akan bermaharajalela diantero dunia dan diminda manusia

    BalasPadam

السلام عليكم
Komen ler weh... betulkan mana yang salah, tambah mana yang kurang, potong mana yang lebih demi untuk kebaikan.
انالله وانااليه راجعون