Ahad, Mei 02, 2010

NAK HARAP MUDA MUDI BERUBAH, PEMIMPIN MESTI BERUBAH

Parti lesbian berleluasa


GOLONGAN lesbian menganjurkan parti liar di sebuah premis hiburan di Jalan Munsyi Abdullah, Kuala Lumpur kelmarin


KUALA LUMPUR - Menari sambil menjilat tubuh pasangan masing-masing!

Itu antara aksi panas pengunjung sebuah pusat hiburan yang majoritinya golongan lesbian dan pengkid di Jalan Munshi Abdullah di sini malam tadi.

Selepas mendapat maklumat, wartawan Kosmo! Ahad yang menyamar sebagai pengunjung di pusat hiburan itu mendapati aksi itu sebahagian daripada pakej parti liar yang diadakan khas buat pengunjung kelab tersebut pada malam minggu -Kosmo.

La haula wa la quwata illa billah..........................................

Aki percaya ini satu dari berpuluh dozen pesta yang berlangsung di seluruh pelusuk negara. Hukumnya semua orang Islam dah tahu, kesannya kepada kehidupan sosial sudah berlambak2 di hadapan mata, bala bincana yang langsung dan tidak langsung [terpulang kepada kesedaran masing2 ] sedang berlaku.

Soalnya..... Apa orang politik buat? Apa Penguatkuasa buat? Apa mufti buat? Apa ustaz buat? Apa Imam buat? Apa orang dakwah buat? Apa KRT buat? Apa ibubapa buat?

Semua ada tanggungjawab. Sebagai pemimpin negara,sebagai pembenteras maksiat[rasmi]. sebagai orang kuat agama [duduk bawah dagu raja, menteri,], sebagai pemimpin masyarakat, sebagai orang yang ada autority tentang agama, sebagai pengawal kepada anak2 dan lain2.

Apabila perut dibesarkan maka telinga dipekakkan, apabila mulut dipenuhkan maka mata dipejamkan, apabila otak diperdayakan maka hati dimatikan.

Adakah ubat telinga pekak? Adakah ubat untuk celikkan mata? Adakah ubat untuk hidupkan hati? Tentu ada..... apa dia?

Sementara Aki sedang mencari...... tuan2 carilah sendiri.......

KEINGINAN UNTUK SELAMAT DUNIA DAN AKHIRAT

-Sekian.

*Apalah sumbangan aku untuk isteri dan anak2ku,untuk rodong2 ku, kominiti ku dan negara ku dalam amar makruf dan nahi mungkar.... astharfirullahal'Azim......


1 ulasan:

  1. salam aki,

    parti lesbian nih taknok masuk pilihan raya ke? hehehehe

    BalasPadam

السلام عليكم
Komen ler weh... betulkan mana yang salah, tambah mana yang kurang, potong mana yang lebih demi untuk kebaikan.
انالله وانااليه راجعون