Selasa, Oktober 11, 2011

TELAN SAHAJALAH LABU.......

PUTRAJAYA, 10 Okt: Kehadiran Datin Seri Rosmah Mansor dalam perjumpaan tertutup dengan pegawai kanan Kementerian Kewangan, menimbulkan tanda tanya dan kecaman pelbagai pihak.

KeadilanDaily melaporkan, ia terbongkar apabila nama isteri Datuk Seri Najib Razak tertera dalam senarai kehadiran dalam berita yang dilapor agensi berita rasmi, Bernama pada 6 Oktober lalu.

Mengikut laporan itu, Rosmah hadir ketika suaminya itu meninjau operasi persiapan terakhir Belanjawan 2012 di Kementerian Kewangan, sehari sebelum belanjawan dibentang.-Harakahdaily.

Sekilas Aki ternampak gambar Datin Sri Rosmah (FLOM) di kaca TV dalam berita malam itu. Aki tunggu lagi tak ada dah gambarnya (kemera tak fokus). Hanya muka Najib tersengeh2 bersama dengan kakitangan kementerian kewangan yang Aki nampak salah seorangnya memegang buku tebal yang tertulis RAHSIA BESAR.

Rahsia negara diketahui oleh first lady tidaklah perkara pelik. Kepelikannya ialah campururus yang zahir yang tidak berlaku kepada mana2 isteri pemimpin sebelum ini. Kesian PM, kewibawaannya tercalar oleh banyak karenah isteri tercinta.

Nak buat macamana, telan sahajalah Labu...... -Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

السلام عليكم
Komen ler weh... betulkan mana yang salah, tambah mana yang kurang, potong mana yang lebih demi untuk kebaikan.
انالله وانااليه راجعون